dimarts, 20 de gener del 2009

Rodar 60' (S'entrenament més mal de suportar de sa meva vida)

Ahir, 19 de gener, lluny de revetlles de Sant Sebastià, vaig decidir sortir 1 hora a rodar... Malament començava tot si mentre estirava i es Forerunner 305 agafava sa senyal des GPS ja m'estava plantejant si envers de 60' n'havia de fer 40'.

Vaig començar una ruta coneguda que me permetia fer els 60' però que si trobava que amb 40' era prou, també podia acursar-ho... Idò vet aquí que als 20' ja es cos me demanava aturar-me.

Del 20' als 30' me vaig entretenir en decidir si m'aturava als 40' sí o no. Dels 30' als 40' lluita molt dura per a no aturar-me... les cames me feien mal, respiració feixuga... (els 90' de diumenge me passaven factura i en Manel va tirar més fort del que jo necessitava). Al final el meu cap es va imposar i vaig seguir la ruta de 60'... Ja me va anar bé que els darrers 10' eren sí o sí per arribar a ca meva i no hi havia forma d'acursar.

Crec que no va ser un entrenament "positiu" pel cos, però mentalment va ser un dels millors entrenaments de la meva vida.

Queda pot menys de 15 dies per sa Mitja Marató de Sa Pobla i me veig venir que de baixar de 1:30 me puc anar oblidant... Esper que en Manel es deicideixi per provar 1:35 i poder anar amb ell.

Ruta aquí:
GPSies - Rodar 60'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada