dijous, 8 de gener del 2009

8 de gener de 2009 - Rebaixes 2

Ahir havia d'anar de rebaixes i, com sempre, me vaig estressar quan vaig arribar a Palma... Total que vaig passar i directe a en Dani Vidal, el meu fisio; tenia doble sessió: esquena (feta un cromo per sa tendinitis de s'espatlla dreta i per una contractura a sa mateixa espatlla) i després cames... es bessons estaven com pedres (a veure si aprenem a estirar d'una vegada que ja som grandets).

Com que això cau a una travessia de Pasqual Ribot, me vaig acostar a veure en Jose de Corre Caminos per veure si trobava el que necessitava. Al final vaig fer les rebaixes allà:

- Unes Saucony Xodus
- Unes malles Under Armour
- Una camiseta màniga curta de compressió Lurbel en negre

Ala, i cap a cases. Ja tenc sabates per muntanya; ara només falta fer qualque cursa :)

Avui posarem es despertador ben d'hora per fer una rodada curta abans de Sa Llego de dissabte.

22:35. Hora d'anar a dormir... es dia ha estat llarg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada