divendres, 15 de gener del 2010

Primera Setmana del Nou Període d'Entrenament

Un dia abans del que tenia previst vàrem fer la primera "sessió". Vàrem acompanyar en el primer tram als megacracks que en Toni Contestí va convocar. Senzillament un luxe i un plaer. A les 7:30 del diumenge passat a Alaró erem 17 "sonats" que vàrem partir direcció cap a Tossals Verds.

Només començar a pujar i ficar-nos dins un alzinar ja va començar a aparèixer la neu: espectacular. Quan duiem uns 70 minuts el nostre grupet: Fermín, Manel, Guillem, David i jo vàrem donar mitja volta ja que teníem previst fer unes 2 hores.




Foto gràcies a en Toni Contestí.

Pel que fa a la part "esportiva", només tocar costes ja vaig quedar enrera amb en Manel. No estic en bona forma i molt manco per a passar-me 2 hores de córrer per muntanya. Però bé, era la primera i no me vull desilusionar.

Si voleu gaudir dels paratges i de la magnífica sortida complerta que fa fer la resta de grup, podeu mirar aquestes entrades de la pàgina www.grancampio.com:
Moltes gràcies Toni i companyia... Esper poder gaudir de més sortides d'aquestes i estar a l'alçada.

El dilluns me tocaven 45' de rodar però per feina i temes personals no vaig poder sortir.

El dimarts tocaven 60' que vaig fer amb una sortida per les foranes d'Inca i acabant amb unes voltes al Poliesportiu Masteu Cañellas d'Inca on vaig estar una estona amb en Miquel Garcies (quantes coses a aprendre d'ell) i ja quan tornava cap a cases, me trob en Guillem Mascaró que començava.

El dijous hi tornàrem amb 45' que vaig fer sempre amb la companyia d'en Miquel Garcies de nou i ben xops ja que no va aturar de ploure ni un minut. Crec que soc un poc peix ja que disfrut de córrer amb pluja (només molestava el fort vent quan era de cara...

I demà dissabte ben prest, Pollença - Lluc pel cami vell i tornada... Ja posaré com ha anat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada