dissabte, 7 de febrer del 2009

Rodar i Rodar + 4-3-2-1

Aquesta setmana ha estat "diferent"; nova feina a nou lloc -ara he d'anar cada dia a Palma- i això me lleva més temps... així que només hi he anat 2 pics... massa poc pel que vull fer.

El dimarts ben de matinada va ser rodar un poc per estirar cames després de la palliça que me'n vaig dur a la Mitja de Sa Pobla... Res d'especial; el circuït de sempre.

Ho podeu veure aquí:
GPSies - Rodar

El dijous, aprofitant que la meva filla Marta va a anglès a Binissalem, vaig intentar fer una mica més de temps i, sobretot, una mica més de qualitat.

Vaig rodar uns 20 minuts i despres vaig fer 4 canvis de ritme control·lats passant per 4' - 3' - 2' - 1' amb el mateix temps de recuperació i després rodar fins arribar al punt de partida.

Els temps no varen ser molt bons, però acceptables pel nivell de forma que duc darrerament: 3:56, 3:47, 4:02 (tenc dubtes del GPS) i 3:37.

Podeu veure el recorregut aquí:
GPSies - Rodar + 4-3-2-1

1 comentari: