dimarts, 19 de gener del 2010

Un entrenament perdut / Un entrenament curt

Ahir dilluns me tocaven 45' que no vaig fer per que tenia visita al metge a les 18 i eren les 19:30 quan me va agafar... sortir d'allà, cap a Inca i ja tocaven banys, sopars... Un entrenament perdut!

Avui me tocaven 60' i només hi ha hagut temps per a 38' ja que he arribat 15' minuts tard i en Joan Antoni, el meu fill de 4 anys, surt de Judo a les 19:00 i havia de recollir-lo. Un entrenament curt.

Bones sensacions i bon ritme ja que he anat amb el grup de C.A. Inca i aquests si que corren...

L'anècdota del dia: a la segona o tercera volta un ca ens ha envestit quan anàvem en grup i ens ha pegat amb rialles. Quan anava totsol el ca m'ha tornat a envestir. Era d'un dels 3 joves que estaven recolzats a un cotxe; el diàleg ha anat més o manco així:

- Ca: guau, guaua (corrent cap a mi).
- Jo (mirant als tres joves): heu de dur es ca fermat. A sa propera volta no m'aturaré i si me vol mossegar pot ser se'n duu una puntada de peu pes morros.
- Una jova: La patada se la das a tu madre. El perro no te va a morder ¡gilipollas!
- Jo (mirant a la jova): tranquila niña. Tu dejalo suelto que yo en 6 minutos vuelvo a pasar.

A la següent volta el ca estava dins el cotxe :)

El recorregut aquí: http://www.worksmartlabs.com/cardiotrainer/tracks.php?trackId=755340&sig=434e4bada9543cf5fee914b4ee045e43da1f81ad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada